31/3-09

Tisdag.

Snart är mars slut. Tiden går så himla fort just nu. Tänk, snart har jag gått ut ettan och det känns som om jag knappt har gjort något. Knappt varit i skolan, knappt haft några riktigt jobbiga läxor, knappt några prov (5 prov tror jag att jag har haft sammanlagt och det kallar inte jag mycket). Det sägs att i tvåan så går man ännu mindre i skolan, och i trean ännu mindre än vad man gör i tvåan. Jag har nog valt en bra skola ändå, haha.

Idag har jag bara datorkunskap. Det är rätt kul ändå, men det känns väldigt onödigt måste jag säga. Att ha det på en tisdag då jag inte har några andra lektioner. Kunde man inte pressa in det på en torsdag eller något. Jaja, jag ska väl inte klaga.

Snart måste jag sätta igång och lära mig hur man räknar funktioner. Annars kan jag berätta för er att Matte B provet på fredag kommer gå åt skogen, och det vill jag verkligen inte!

Ha det bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback