Twilight....

Igår låg jag och läste i en evighet (och jag menar det verkligen).

Jag håller på att läsa tredje boken i Twilight-serien, Ljudet av ditt hjärta och den är grymt otroligt bra. Problemet var bara att när klockan blev tolv så ville jag inte läsa mer, men då kunde jag inte sluta eftersom det precis hade hänt något läskigt (kalla mig töntig men ibland kan faktiskt böcker vara läskiga).

Så där låg jag i min säng och läste för att komma till ett kapitel som inte var läskigt. När klockan var halv 2 var jag framme. Då hade jag nått mitt mål och kunde gå och lägga mig utan att drömma mardrömmar. Haha.
 
Snacka om att jag var trött när jag vaknade vid 6-tiden för att gratulera pappa som fyller år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback