Schemalagd dag

Hej!

Visst är det skönt att vakna vid tolv och veta att idag, ja idag är jag ledig. Det tycker i alla fall jag. Tyvärr så har jag en hel del läxor (eller rättare sagt kompletteringar) att göra, men smart som jag är har jag gjort ett schema över dagen. Förhoppningsvis betyder det att allt kommer bli mycket roligare att göra. :)

Igårkväll somnade jag inte förrän vid 2-tiden. Min syster hade varit på skolbal/lärarmiddag, så jag och pappa satt uppe och kollade på film tills det var dags att hämta henne, vid halv ett. Sen förstår ni ju själva att man inte kan somna direkt när man kommer in i huset efter att man har varit utomhus. Eller, det kan åtminstone inte jag, så därför låg jag och läste rätt länge.

Idag däremot gäller det att jag somnar i tid, för imorgon är det orientering med skolan. Det ska nog bli kul, tror jag. Fast helt säker är jag inte. Men jag tror det. :)

Nu är det bäst att jag börjar följa mitt schema.. Ha det bra idag!
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback