Pappas födelsedag :)

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det pappas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! Grattis pappa!!!! Hoppas du får en underbar dag! (Du har glömt att berätta vad du vill äta till kvällsmat, bara så att du vet, hihi)!!

Jag sitter här och är väldigt trött efter nattens läsning, men jag vet att jag inte kan gå och lägga mig nu. Idag har jag en massa skit att ta itu med. En massa pluggande alltså. (Inget illamenat för jag tycker om läxor och plugg egentligen).

Det är väl lika så bra att sätta igång med allt jag måste, dvs, göra mig i ordning och sedan plugga järnet!
Have fun! :)

Kommentarer
Postat av: minda

GRATTIS <3

2009-06-06 @ 13:29:43
URL: http://mindaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback