MJ

Tja!

Jag ber om ursäkt om ni tycker att jag har varit sämst på att uppdatera bloggen, men jag har verkligen varit trött. Jobbar 7:15 - 16:00 varje dag så jag är rätt trött såhär första veckan. Men förhoppningsvis blir jag lite piggare för varje vecka som går. Har bara två veckor kvar nu, eftersom jag missade början av arbetsperioden då jag var på bilsemester i Europa!

Satte precis på tv:n och upptäckte att Sverige ligger under med 3-0 i U21-matchen mot England. Dåligt värre, men förhoppningsvis rycker de upp sig snart. Det hade ju varit så otroligt kul om Sverige lyckades ta sig till final nu när det är på hemmaplan och allt!!

Föresten måste jag säga att det är väldigt tråkigt och ofattbart att Michael Jackson inte lever längre. Jag har aldrig varit något större fan, men alltid tyckt om hans musik, så idag när jag kom till jobbet och fick reda på vad som hade hänt var det förstås tråkigt. Tänkt vilken legend han var/fortfarande är!

Hoppas ni får en nice fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback