Filmer i massor

Hejsan!

Idag har jag typ inte gjort någonting. Såg precis på filmen Confessions of a young bride. Den var väl helt okej när man inte vill göra annat än att slappa. :)

Igår hyrde vi föresten Allt flyter. Den var inte så rolig som jag trodde men ändå bra. Såg dessutom att det hade kommit ut en ny "Legally blonde"-film, Legally blondes 3. Det är nästan bud på att köpa den. Känner att jag har blivit en riktigt filmnörd de senaste dagarna och jag tror faktiskt att jag ska köpa både Legally blond-filmen och I taket lyser stjärnorna som jag inte har sett.

Nu ska jag nörda vidare. Man måste ju faktiskt ta vara på den lilla lediga tiden man får när man är tvungen att jobba på sitt sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback