2009-06-04

God morgon!

Ännu en ledig dag har jag framför mig. Idag blir det massa pluggande, shopping med mamma och problem med vilka skor jag ska ha på mig. Jag kan ju inte åka och shoppa i ett par söndriga flip-flop, men tyvärr verkar det vara exakt så det kommer bli. Mitt skoskva på ena foten har nämligen blivit till världens största och äckligaste blåsa och jag vill inte att den ska spricka (eller något annat äckligt) när vi ska gå omkring i affärer. 

Men det hela löser sig nog. Hihi, ett par flip-flop på fötterna kan väl inte skada.

Nu är det nog bäst att jag sätter igång att plugga om jag vill ha någon chans att höja mina betyg i matte och historia...
Tja då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback