090630

Då var det sista dagen i juni, och det känns hur bra som helst.

Jag sitter här och är rädd att min färm på mina händer/armar/fingrar inte har torkat trots att det var typ 2 timmar sedan jag slutade måla. Är orolig för att jag ska kladda ner min gulliga dator med äcklig målarfärg. Lacknaftan verkar inte funka så bra på mina armar. Färgen är kvar, men å andra sidan kanske jag är helt för feg för att ta tillräckligt mycket på pappret så kanske är det mitt eget fel. Jag undrar egenligen vad som händer om man tar för mycket lacknafta och inte tvättar bort den. Jag tror att det kanske går in i blodet genom huden på något sätt och att man sedan blir helt konstig. Det är inget jag vill ta reda på i praktiken i alla fall. Kanske i teorin om det inte är allt för hemskt.

Usch som jag babblar. Det är väl vädret kanske.....(?)

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback