Glassigt värre

Nu sitter jag här och äter glass! Inte vilken glass som helst utan Tummens jordgubbsglass. Visst är det ett gulligt namn!! Det var jag som övertalade pappa att vi skulle köpa den sist vi var på Maxi. Det fanns Spöket Labans vaniljglass också men jag tycker mer om jordgubbsglass så därför fick det bli den här.

Äh, nog pratat om glass! Nu ska jag kolla allt intressant på datorn och spela The Sims 3, förstås! Funderar även på att gå ut och döda en spindel. Nej, skämt å sido så vill jag bara att det ska börja regna imorgon och resten av veckan.

Föresten, jag har fortfarande inte installerat skivan som medföljde när jag köpte min rosa kamera, men så fort jag har gjort det (vilket förhoppningsvis blir idag), kan ni vänta er fler bilder!! :)

Kommentarer
Postat av: Brunetthella

Vart tog dina bilder vägen?

2009-07-08 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback