Gårdagen

Igår åkte jag och mamma till mormor för att hjälpa henne att klippa häcken. Det behövdes verkligen.
Min moster kom också för att hjälpa till.

Dock blev det problem redan från början, då vi insåg att den elektriska häcksaxen inte var hos min mormor utan hos min morbror och han var inte hemma och hans mobil var avstängd. Så det var liksom, "vad ska vi göra nu då?". Istället putsade vi fönster. Eftersom det var så varmt stack vi till stranden när vi var klara med alla fönster på nedervåningen.

När vi kom tillbaka bestämde vi oss för att klippa häcken för hand, med en vanlig häcksax alltså. Jobbigt värre då min mormors trädgård inte är av normal storlek om man säger så... Men det gick. Vid elva-tiden var vi klara. Då fikade vi och sedan körde jag och mamma hem. Var hemma vid halv 1-1-tiden.

Lång dag med arbete, men jag tror det uppskattades! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback