Veronica Mars!

Hej & god kväll!
Idag har jag nästan bara tittat på Veronica Mars. Jag har bara sett ett avsnitt innan utan att förstå vad det var men idag... jag har nästan varit fast vid tv:n. Eller inte riktigt. Tror jag har sett 3 ½ avsnitt, hehe. Om ni inte har sett det någon gång så gör det! Eller, nää föresten, då kanske ni blir beroende, precis som jag har blivit. Min ena lillasyster har också blivit tokig. Imorgon börjar ju skolan igen och hon funderar på att spela in alla avsnitt som visas imorgon. Hoppas hon väljer att göra det... hihi.

Ja, som sagt. Imorgon är det skola igen. Jag tror den börjar då, fast jag blev lite osäker när jag kollade schemat på intranätet. Där verkade det som om vi började idag, men så kan det väl inte vara. Jag kan ju knappast haft fel, *skojar*.

Nu ska jag förbereda mig inför dagens Top Model avsnitt. Såg ni det igår?
Jag hejar på Hannah, för hon verkar så kul. Men jag hejar nog på Clark också. Hejaheja!

Föresten, visst var det ett grymt andraåk Johan Brolenius gjorde igår när han kom på 5:e plats i slalomen i Zagreb. =)

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: emmae

hehe okej, vsg:) aa jag är inte heller så jätteförtjust i fransar men i enstaka fall gilalr jag det lite:) ha det bra du med!

2009-01-07 @ 21:02:57
URL: http://eemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback