Vart tog läsarna vägen?

Hej!
Igår ändrade jag ju min bloggdesign, resultatet till det blev att min blogg visades 102 gånger. Hur många av dem visningarna var då unika. Jo, en! Det var jag själv. Var har alla mina bloggläsare tagit vägen?? Jag saknar er! Hehe. Kom tillbaka!!! =)

Jag har redan hunnit göra lite grejer idag, bland annat varit och hämtat mitt busskort. Jippie...............NOT. Det var iskallt, det är typ 7 minusgrader här i Skåne nu, och jag blev kyld*. Men nu har jag i alla fall mitt busskort så på torsdag när lovet är över kan jag bara hoppa på bussen, typ.

Planer för dagen har jag inte kommit på ännu. Blir väl en dag framför tv, spelandes Guitarr Hero. Jag trodde inte att det var så beroendframkallande som det är, men nu när jag och mina systrar fick det i julklapp har jag insett att det faktiskt är det....

Oj, jag har visst glömt äta lunch. Får ta och göra det nu snart.
Hoppas ni får en bra dag!


* = Ett ord jag har hittat på. Man går ut och det är kallt så man blir helt snorig, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback