Tisdag

God morgon! Eller det kanske passar bättre med god lunch?
Har ni sovit gott?
Det har jag. Dessutom har jag fått sova hur länge som helst, eftersom jag är ledig idag! Tyvärr har jag en massa läxor som jag måste göra, så det blir inte en så avkopplande dag, men bättre en skolan i alla fall.

På torsdag ska jag klippa mig.... jag vet inte riktigt hur, så jag försöker tänka ut en bra frisyr. Det kanske bara blir topparna. Jag är trött på mitt uppklippta hår och vill bara få bort det, så att allt är jämnlångt istället, fast det lär ta ett tag. Slitet är det i alla fall, så det behöver verkligen klippas.

Efter lunchen planerar jag att sätta igång med mis deberes (mina läxor), och jag hoppas att jag lyckas.
Ha det bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback