Nattvardsbehållare i läder?

Hejsan!
Idag har jag pluggat och pluggat och, ja just det ja, pluggat! Jag har matteprov imorgon. Matte är egentligen ett sådant ämne som man inte borde behöva plugga till, men fattar man inte det så måste man. För det är precis vad det handlar om, att förstå. Allting har en logik bakom sig som det gäller att klura ut. Ibland är det lätt och ibland är det inte fullt så lätt. I 9:an behövde jag knappt göra något för att få MVG på proven men nu har det blivit lite svårare och det insåg jag när vi hade vårt första prov och jag bara fick VG! Jag som vill ha MVG. Matte är ändå rätt kul faktiskt, ibland. Men inte när man håller på att somna.

Jag bestämde mig för att koppla av lite efter middagen, så jag tittade på tv. Dock resulterade det hela i att jag somnade där framför tv:n. Inte det bästa direkt. Nu är jag trött bara för att jag somnade, men jag har i alla fall lyckats ta mig igenom repetitionsuppgifterna. Tyvärr hade jag en massa fel på avsnittet med funktioner så det blir ordentlig pluggning när mamma kommer hem och förhoppningsvis kan hjälpa mig lite. =)

Nu är det snart min födelsedag och igår låg det ett paket i brevlådan när vi kom hem. Det var nog något till mig och jag kan nästan gissa vad det är. Hihi, men mamma påstår att det är en nattvardsbehållare i läder som hon skulle ta med sig till sitt jobb. Hehe, låter inte det som en lögn?

Ha det bra! Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback