Lite läxor borta, många kvar

Hejsan!
Har ni haft det bra idag? Det har jag, eller sådär i alla fall. Bortsett från att jag inte ville gå upp ur sängen i morse så har väl dagen varit okej. På engelskan hade vi redovisning och det gick rätt bra tror jag. Eftersom typ hela klassen förutom min grupp tog det oseriöst så ligger vi nog rätt bra till betygsmässigt, hoppas jag. Men sånt kan man aldrig veta.

Mitt matteprov är rättat nu... jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Ett vg är alltid ett vg, eller i detta fallet ett vg+. Jag förstår verkligen inte hur man ska göra för att få mvg. Jag får väl fråga.

Igår var det ju tänkt att jag skulle göra en massa läxor. Visst gjorde jag en del, men kanske inte så många som det var tänkt. Men nu har jag planerat om. Så idag ska jag göra naturkunskap, svenska och plugga till religionsprovet som jag har i morgon. Hjälp, det hade jag nästan glömt bort. AAAARGGHH!!

Ha det kul!
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback