Längdskidspår i Skåne?

Är det någon mer än jag som tycker att tiden går otroligt snabbt? Eller i alla fall dagarna. Idag har det dock nästan varit som om en minut är en timme.

Tror någon att det finns längdskidspår öppna i Skåne? Jag tänkte kolla upp det på internet, men är inte säker på att jag hittar det någonstans. Men eftersom det är så kallt här så borde de väl ha fixat lite konstsnö någonstans, för det kan väl knappast ha snöat... eller?

Jag undrar vad det blir till kvällsmat idag. Min mat har varit rätt tråkig idag måste jag säga. Mackor till frukost, tunnbrödsrulle och macka till lunch och mackor till fika. Vem vet, det kanske blir inbakade mackor till middag, fast det tror jag inte eftersom vi aldrig har ätit det innan.

Nu ska jag nog leta upp längdskidspår här i närheten. Föresten, om ni vill se något kul så gå in på youtube och sök på Zanessa lär sig svenska. Hihi, de är så roliga när de försöker. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback