Jag behöver DIN hjälp

Efter en lång stunds letande har jag insett att det inte verkar finnas så många skidspår (i alla fall inte som det står hur mycket snö det finns).

Nu har jag kommit på att jag vill bli medlem i en skidklubb. Tyvärr verkar det inte finnas så många "seriösa" skidklubbar i Skåne, vad jag kan hitta. Om det är någon här som är medlem i en skånsk skidklubb så snälla skriv till mig!!! Jag börjar fundera på att starta en egen skidklubb, fast det låter lite konstigt måste jag säga. Fast man vet aldrig vad som händer. Kanske det är ett bra nyårslöfte.... eller inte...

Jaja, jag ska fortsätta mitt letande. Föresten, middagen var väl sådär. Kycklinglår med ris + grönsaker.

Kommentarer
Postat av: Lena

Kanske inte riktigt lika lätt att vara aktiv skidåkare ifrån skåne än lite mera norr ut i landet. Lycka till iaf :)

2009-01-05 @ 23:18:35
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback