Grattis till mig! =)

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag!!!! =)
Jag vaknade tidigt imorse, lite efter sju, och vid åtta tågade familjen in med födelsedagspresenter till mig!! Ni kan inte gissa vad jag fick!!!! Jag fick världens sötaste och finaste SNOWBOARD!!!!! Dessutom så fick jag den fina svarta väskan från nuknuk som jag önskade mig! Från min ena syster fick jag två jättegulliga halsband, ett med ett "J" på! Av min andra syster fick jag nagellack (fransk manikyr, min favorit!!). Så ni kanske förstår att jag är överlycklig. Jag fick även ett grattiskort, som innehöll en hundralapp, från min pappas syster och hennes man.

Vi åt lunch på mitt favorit-äta-lunch-ställe, Bagels, och efter lunchen åkte de som ville skridskor (jag och E). Jättemysigt var det! Till fikat var vi hemma igen, eller njaaa klockan var nästan halv fem tror jag när vi började äta på den övergoda våffeltårtan. Mums, vad god den var. Vanliga våfflor med jordgubbssylt och vispgrädde staplade på varandra.

Nu väntar jag på middagen, som jag också har bestämt. Det blir köttbullar och stuvademakaroner. =) Ikväll tror jag vi kommer se något bra på tv, men vad vet jag inte. Jag har lite beslutsångest förstår ni... hehe. Det är mycket man får bestämma på sin födelsedag. ;)

Ha det bra!
Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback