Fredag.

Hej!
Äntligen är det fredag!!! Förstår ni hur mycket jag har längtat efter denna dagen? Dagen innan helgen! Dessutom ska jag på Jesus Christ Superstar ikväll med familjen och det ska bli kul!!!

Skolveckan har varit dryg, men rätt bra. Nästan inga läxor... =) Jag ber om ursäkt för att jag verkligen har varit kass på att blogga, men äh, det är väl upp till mig när jag ska och inte ska göra det.

Min mage kurrar skitmycket just nu, jag är nog hungrig. Med tanke på lunchen som inte var särskilt god är det kanske inte så konstigt. Minipotatisar och någon äcklig kasslerliknande sak dränkt i fettig sås. UUUUSCCCH!

Lite positiva saker som har hänt idag är att jag har bokat klipptid, så jag ska klippa mig på torsdag i nästa vecka. Jag tror att det bara blir topparna för jag känner för att spara till långt hår.
När jag gick till bussen träffade jag plötsligt två personer som jag kände igen, den ena var en kompis som jag har känt i hela mitt liv och den andra var hans kompis.

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback