Ett lugnt lov?

God morgon!
Har ni sovit gott? Det har jag tror jag, fast jag vaknade vid 9. Hade gärna sovit lite längre...

Idag är det helgdag, fast det gissar jag att ni redan vet. Jag vet inte vad jag ska göra. Tänkte försöka jogga lite senare, fast jag vet inte. Men man måste ju börja någonstans om man vill komma någon vart.

Jag har inte haft på min mobil på evigheter känns det som. Jag kanske har fått något kul sms, men ärligt talat så orkar jag inte bry mig. Det är lov och jag vill inte göra någonting. Bara ta det lugnt och kanske träffa någon riktig kompis. Att ta det lugnt har funkat rätt bra måste jag säga, men jag har inte träffat någon av mina kompisar än. Får se vad resten av ledigheten har att bjuda på.

Nu får jag gå och se vad dagen har att bjuda på. Haha, det lät rätt kul... Men i alla fall.
Ha det bra! Kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback