En kort önskelista och så lite snö

Om ni har missat det så får ni veta det nu, jag fyller år om 11 dagar! Jag undrar vad jag kommer få i födelsedagspresent. Har nästan bara önskat mig dyra presenter så antagligen får jag något från min önskelista eller så får jag inget. Men det kan ju vara bra det med, om man säger så. För ibland är det kanske överraskningarna som man blir gladast för, eller? Själv vet jag inte.

Nu har jag kollat på herrarnas slalom från Zagreb. Det gick ju rätt bra för svenskarna måste jag säga. Glöm inte att titta på andra åket senare idag, så att ni vet hur det går.

Kommentarer
Postat av: emmae

grattis i förskott:) vad för dyrt är det du önskar dig?(=

2009-01-06 @ 20:02:32
URL: http://eemmamaria.blogg.se/
Postat av: kolla in vår blogg :)

Hurra, hurra på din födelsedag!!!! Grattis i förskott .ha en bra dag johanne =)

2009-01-07 @ 15:46:17
URL: http://applefudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback