Blått ljussken på min födelsedag!

Igår, på min födelsedag, satt mamma och jag och såg på tv. Plötsligt ser jag hur det blinkar till utanför fönstret. Jag var helt säker på att det var ett blått ljussken som lyste upp hela himlen, men mamma sa att jag nog bara hade tittat för snabbt mot vår utebelysning. Tydligen så var det inte så.

Idag står det i tidningarna om det som ingen än verkar veta vad det är. Kan det vara en meteor eller vad var det?

När jag skulle gå och lägga mig kunde jag inte sluta tänka på det blåa ljuset. Tänk så är det utomjordningar som har kommit på besök!!!! =S


Kommentarer
Postat av: susan

grattis i efterskott!

2009-01-18 @ 19:25:19
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Lena

Hoppas du somnade iaf :) Ha en härlig ny vecka...och här är det snö!

2009-01-19 @ 16:04:37
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: apan

Grattis :)

2009-01-23 @ 10:28:15
Postat av: apan

Utomjordingar?

HAHAHA

2009-01-23 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback