AA - Andra Avenyn

Hejsan allihopa!
Jag har inte bloggat på hela helgen och inte i måndags heller. I helgen kände jag helt enkelt inte för det och i måndags hade jag inte tid. Min "gamla" kompis var nämligen här och vi hade det jättekul tillsammans! =) Kul att man fortsätter att träffas trots att det har gått så många år. Vi lärde känna varandra i ettan tror jag. När jag flyttade i början av trean fortsatte vi att hålla kontakten lite grann och förra året började vi umgås "på riktigt" igen.

Imorse när jag läste tidningen såg jag att Andra Avenyn börjar idag. Så kul, jag har verkligen saknat det. Eller nej, haha, jag har nog inte direkt saknat det när jag tänker efter, men det ska bli kul att se på det. Alltså, helt seriöst, så fort jag skrev att jag hade saknat det så försvann all längtan efter det. Haha, konstigt. Men i alla fall, idag klockan 21:00 - 21:45 (!) är det dags igen. 45 minuter långt och senare sändningstid. Någon mer än jag som ska se på det?

Alla skådisar i höst

Eftersom jag är ledig idag ska jag försöka räkna lite matte, jag har prov på fredag och jag vill gärna få bra betyg i Ma A.
Ha det så bra idag!

Bild: svt.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback