31 januari 2009

God morgon!
Imorgon är det februari! Är det bara jag som tycker att tiden har gått otroligt snabbt??
Jag längtar till snön. Jag vill verkligen åka snowboard snart... men först måste jag få hem den. I morse var det ett hjälmtest, vilket var toppen eftersom jag ska köpa en. Den jag har kollat lite extra på var bäst i test, så det är positivt. Men den är skittung! Det känns som man har huvudet i en potatis, typ. Men ändå.

I helgen vill jag nog åka till Nova Lund och köpa både en hjälm och en "väska" till min bräda. =)
Tur att jag har pengar till det....... Det tråkiga är bara att jag vill köpa en massa nya kläder och sånt, men det får bli efter april. Då ska jag verkligen shoppa.

Jag sitter här och hoppades få se på alpint på tv:n, men de har flyttat starten pga dimma. Men nu tror jag att jag struntar i det och tar ett bad istället.
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback