Va?

Hejhej!

Imorse när jag kom till skolan märkte jag att något var fel (och nej det var inte det att busshållplatsen var avstängd vilket ledde till att jag fick gå hur långt som helst för att komma till skolan). Så fort jag klev in i skolan vände sig alla lärare, som befann sig i lärarrummet, mot mig och jag kände att antingen är det något konstigt bakom mig eller så ska jag inte vara här. Det sista alternativet stämde. Jag är ledig idag och ingen har talat om det för mig. Tack.

Var i alla fall tvungen att hämta mina böcker. Mådde ju ändå inte bra så det var bara en lättnad att få lämna skolan igen. Men jag måste säga att det är uruselt att bara för att jag har varit sjuk hela förra veckan har jag inte fått reda på detta. Tack igen.

Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt, och göra läxor såklart. Känner att mina ögonlock håller på att trilla ner!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback