Rädda julen!

Haha!

Man blir visst lite påverkad av reklam trots allt. Ni som har tv har förmodligen sett reklamen om att en chokladbit i Aladdin-asken kommer att försvinna och bytas ut mot en ny nu lagom till jul och att man för att rädda sin favorit ska gå in på en hemsida och rösta.

Jag som aldrig har smakat på någon av dessa praliner gick ändå av någon konstig anledning in på hemsidan som de säger i reklamen. Till vilken nytta kan man ju undra! Hur ska jag kunna rösta när jag inte ens vet hur de smakar.

Dock ångrar jag inte att jag faktiskt gick in där. Hemsidan var hur mysig som helst med "stämningsfull" musik. Men jag kunde bara inte rösta. Det kändes inte rätt mot de som faktiskt har någon favorit! Tänk om min röst skulle förstöra för just den personen...

Hursomhelst, om du vill ha kvar din favorit borde du gå in på den här hemsidan.

Vilken är din favorit och hur smakar den? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback