Nördvarning!!

Hej!

Sorry för dålig uppdatering. Tycker inte att jag har haft något intressant att skriva om eftersom jag bara har varit hemma och varit sjuk. Men nu är jag frisk igen och idag var jag i skolan!!

Satt precis och accepterade en massa Farmville-gift-förfrågningar och andra förfrågningar på facebook. Snacka om jobbigt! Speciellt när man inte har gjort det på typ 100 år! Men nu är jag klar. Passade på att julpynta min gård på farmville också när jag ändå var i farten. NÖRDVARNING! Haha.

Imorgon har jag fysikprov men just nu känner jag verkligen inte för att plugga. Allt jag vill är att sova och äta godis. Somnade till och med på bussen på väg hem idag.. Lite pinsamt, men som tur var så vaknade jag i tid och jag dreglade inte, hehe.

Hoppas er dag har varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback