JULLOV!!!!!!

Äntligen har man jullov!

Sorry för dålig uppdatering, har verkligen haft fullt upp med alla läxor och sånt! Men nu har jag det lugnt igen, det är ju lov!!!

Detta har hänt under veckan:
- Måndag: Plugg.
- Tisdag: Kort skoldag, resten av dagen spenderades med en kompis!
- Onsdag: Plugg, plugg, plugg. Även Julkonsert. Det började snöa.
- Torsdag: MATTEPROV! Sen chillade jag och njöt av att det var sista dagen innan lovet!
- Fredag: Ja, det är nu det.

Väntade på bussen i en halvtimme imorse (den var väälidgt försenad), men kom som tur var ändå till skolan i tid! Sen var det julfika och lekar och skolchefen höll tal.

Nu ska jag försöka dra med någon av mina systrar ut i snön så vi kan åka pulka/skidor. Woho! Måste ju passa på när det är snö!!! Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback