091221

Godmorgon!

Jag vaknade faktiskt redan vid 8 idag, så jag har varit vaken ett tag nu. Hade gärna velat sova ut ordentligt för en gångs skull, men nej, så blev det inte!

Igår var jag, mamma och mina systrar i "stan" och handlade julklappar. Äntligen är jag (nästan) klar med årets julklappsinhandling. Har bara 2 saker kvar. Något till min morbror samt något mer till mormor. Sen är jag redo för julen!

Hann även med att baka lite julgodis och pepparkakor igår. Medan min ena syster gjorde Mozartkulor så lagade jag Mintkyssar (julens godaste godis enligt mig!). Pappa sprang runt som en hjälpreda och hjälpte till! :)

Idag hoppas jag att min syster (som också har jullov nu) vill följa med mig ut i snön och åka skidor och pulka! Man måste ju faktiskt passa på medan det går. Det var länge sedan det var såhär mycket snö i Skåne..!!

Har även en massa andra saker jag borde göra idag, bland annat städa mitt rum!
Ha det bra och glöm inte att gå ut idag!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback