I'm back!

Hej bloggen!

Jag är fullt medveten om att jag har skitit i bloggen i någon månad, men samtidigt har jag inte orkat skriva något. Det har liksom inte funnits något jag har velat dela med mig av. Men nu känner jag att det är på tiden att jag börjar skriva igen.

Hur sommaren har varit känns onödigt att berätta, men den har varit jättebra! En superduper sommar faktiskt! Den började ju med bilsemestern i Europa och sedan jobbade jag i 2½ veckor och sen tältade hela familjen i Bohuslän i tre veckor. Tyvärr var det bara fint väder 2½ dagar, vilket resulterade i att vi bara använde båten tre gånger!

Nu ska jag försöka ringa pappa (det har varit upptaget hela tiden).
Ha det så bra idag & vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback