Första dagen i skolan

Någon måste skoja!?
Samling 8:30 varje dag? Måndag till fredag under hela 2:an...!! Det tidigaste jag slutar tror jag är vid 15-tiden.
Okej. Visst är det kanske inte ett så farligt schema om man går på gymnasiet, men samtidigt så är det så stor skillnad från hur det var förra året! Då var jag ju till och med ledig en dag!!!! Nu har jag hundratals håltimmar framför mig. Det enda positiva jag kan se med det är väl att man kanske får gjort sina läxor under den tiden, men ändå!

Jaja, som tur var så slutade jag vid lunch idag - av en anledning, att det var första skoldagen.

Kommentarer
Postat av: Paddan

Va´skönt att slippa göra läxor på kvällen!!!

2009-08-19 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback