Dagen

Tjaa!

Dagen har spenderats i skolan. Hade först samling (som jag måste säga är rätt onödig), sen håltimme, Kemi A, håltimme, Fysik A, lunch, håltimme och Biologi A.

Visst är det jobbigt att ha så många håltimmar, men nu när jag har varit med om en dag med det så är det faktiskt inte så farligt. Man får tid över till att göra sina läxor, så jag har inget jag måste göra här hemma nu. Snacka om najsigt!! Så det är faktiskt otroligt positivt! De kanske tänkte lite ändå när de gjorde schemat. Åtminstone verkar det som det.

Jaja, nu ska jag kolla om det är något bra på tv ikväll. Känner att jag måste lägga mig i tid (och även somna i tid) för igår låg jag vaken/halvsov hela natten. Inte så kul.

Ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej!

På tal om USA, så är jag jätteglad att spöket du försökte slå ner med en Coca-Cola plastflaska lyckades klara sig undan din attack på Universal Studios i Los Angeles. (Fniss...)

Hälsar Mamma

2009-09-10 @ 18:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback