Vadå pensionärer?

Hejsan!

Äntligen är jag hemma igen efter en kort skoldag. Jag hade nämligen bara ett nationellt prov i engelska i 80 minuter. Provet gick väl sådär, det var uppsatsskrivning. Jag använde väldigt enkla ord, för jag kan inga komplicerade så det blev bäst så. Dock hann jag inte renskriva hela texten så jag tog bort det jag inte tyckte var så viktigt, men jag tror resultatet  blev hyfsat bra ändå. Det som ändå irriterar mig är att jag planerade att jag skulle börja renskriva klockan tio, vilket jag gjorde, men ändå hann jag inte. Hrmmf.

När jag åkte hem med bussen hoppades jag hela tiden att det skulle hoppa på någon i min ålder som man kunde smygtitta på, men inte alls. Istället hoppar det på nya pensionärer på nästan varje busshållplats. Inte för att det är något fel på dem, verkligen inte, men det var lite tråkigt bara, haha.

Nu skiner solen så jag kan väl inte sitta här hela dagen. ;)
Ha det jättebra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback