Om jag bara orkar

Hej!

Då var jag hemma från ännu en dag i skolan. Hade prov i excel, och det gick väl bra. Det var bara ett g-prov och jag klarade mig! :)

I bussen på hemvägen var det smockfullt med människor, jag har aldrig tidigare åkt i en så full gul buss. Som tur var fick jag sittplats så jag slapp i alla fall att stå upp hela vägen hem, tack för det!

Nu hade jag tänkt sätta igång med en historieuppgift jag har till torsdag. Det hade varit riktigt skönt att bli klar med den idag så att jag får det chill resten av veckan som är kvar. Oj, hehe, nu blev jag lite borta, tjuvlyssnade på mamma och pappa som pratar om intressanta saker, hihihihihihihihi. Men hursomhelst så tänker jag fortsätta på uppgiften nu.

HA DET BRA!

P.S. Det blev rätt bra väder idag till sist, hehe. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback