Matematik B

Matteprovet gick åt skogen.

Så, nu har jag berättat det för typ hela världen. Det är inget jag skäms över och jag hade ju redan insett att jag skulle få svårt att förstå det, så därför blev jag inte överraskad och jag kan väl inte heller säga att jag är besviken. Visst, jag hade kunnat fortsätta att räkna igårkväll när jag fick ont i huvudet och ja, jag vet att jag hade kunnat räkna mer flera veckor tidigare, men jag trodde inte det var så svårt. Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så svårt att förstå alla funktioner och allting, men tydligen var det svårt. Väldigt svårt.

Jag har aldrig pluggat till ett matteprov under hela högstadiet och  ändå fick jag MVG. Nu på gymnasiet när vi hade prov i matte A, så pluggade jag nog lite tror jag. Till detta provet har jag pluggat varje dag (nästan) i en hel vecka, och ändå förstod jag det inte. Trots att jag hade haft de olika delarna i läxa tidigare under terminen.

Som tur är så har jag de nationella proven kvar, och då kan jag väl hoppas att det går vägen. :)

Kommentarer
Postat av: matilda

minns förra året när jag hade matte b provet också.. :)

2009-04-03 @ 20:27:15
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: aa, jag klarade det :) och även kursprovet i matte b, du får säga till om du vill ha hjälp eller taktikhjälp inför kursprovet :)

2009-04-04 @ 09:18:56
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback