MADE

Hejsan!

Jag sitter här framför tv:n, med datorn i knät och väntar på att MADE ska börja. Det är något tråkigt "Rob & Big marathon" på MTV för tillfället som jag inte orkar titta på. Jag måste verkligen göra ingenting känner jag. Om jag själv hade fått bestämma hade jag sugit ut alla tankar om skolan som finns i min hjärna just nu. Det är verkligen för mycket. Jag vill inte tänka på den och det tänker jag inte heller.

Just nu funderar jag på om jag inte borde gå och köpa lite godis att fylla mitt tomma påskägg med. Det är kanske inte direkt vad jag brukar sitta och tänka på, men de senaste dagarna har jag haft ett otroligt sug efter godis.

Wiiee, nu är det reklam, vilket innebär att det snart är dags för MADE hoppas jag!! :)
KRAMAR! :)



Update: Det blev inget MADE-tittande, jag hade redan sett avsnittet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback