Diskret tror ni va?

Hej!

Idag började jag skolan vid 10, men först hade jag ph-samtal. Lektionerna idag var kul, eller, jag är inte van vid att ha vanliga lektioner, jag har typ bara det på torsdagar och eftersom jag har varit borta två torsdagar i rad känns det som om jag har glömt hur det känns att ha riktiga lektioner.

Efter skolan, som slutade vid ungefär halv två, skrev jag klart min fördjupningsuppgift i historia som inte ville bli klar igår. Jag blev inte helt nöjd, men jag satt i två timmar i en 27 grader varm skola, så vad kunde jag göra. Det gick inte att sitta kvar längre. Det var rätt kul, för ju längre jag satt där desto roligare blev lärarna. Hur ofta ser man två lärare försöka skrämma varandra? Eller en lärare som försöker kasta sina nycklar över ett rör för att fånga dem på andra sidan samtidigt som en annan lärare står och hejar på? Kul var det! :)

Mindre kul är det att vissa inte förstår att jag faktiskt är rätt uppmärksam. Jag märker när man tisslar och tasslar, när man vill undvika mig helt enkelt och tror att man gör det på ett diskret sätt. Jag kan tala om att diskret var det sista det var.
Men bry er inte om mig, för jag är inte intresserad av att vara med er ändå. Det är bara så att ni råkar vara de mest normala i klassen.

Äh, nu ska jag inte hålla på att tråka ut er. Gå ut i solen nu eller något.
Trots att det är Valborg idag känner ingen i min familj för att hitta på något, inte jag heller för den delen. Så det blir nog bara en lugn Valborg här hemma.
KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Jag tror det är viktigt att ha många mål och drömmar att sträva mot, så man inte bara en dag funderar "Vad ska jag göra med mitt liv egentligen?" Jag tror det är jätteviktigt att försöka nå nåt, stort som litet, bara man inte står likgiltig i livet :)

2009-05-01 @ 18:52:11
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Oskar W

Vädret är ju bara så jävla underbart. Åtminstone här uppe och jag kan tänka mig att det är ännu bättre där nere. Ni har väl t o m grönt gräs? :D

2009-05-03 @ 10:25:20
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Oskar W

Sv: Fyfan vad fusk! Här är gräset gult och det finns inte ett enda grönt löv eller blad så långt ögat kan nå. Bara barr :( All snö är inte ens borta än :(

2009-05-04 @ 14:51:31
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback