27 grader

Hej!

Fy vad varmt det är, både utomhus och inomhus!!! Jag har aldrig varit med om något liknande, eller, jo, det är klart att jag har det, men inte i år...

Idag släpps Twilight på dvd här i Sverige. Det enda jag vill göra för tillfället är att rusa iväg till Elgiganten och köpa den. Jag har insett att om jag "lånar" lite pengar av mig själv, som jag har lagt undan till en USA-resa, så har jag råd att köpa den idag! Nu får jag bara hoppas att den finns kvar...!!!

Nu är det nog bäst att jag skriver klart min fördjupningsuppgift i historia så att jag kan lägga något åt sidan.
TJIING!

Kommentarer
Postat av: matilda

Tror du att vi alla kommer nå framgång och de drömmar vi har?

2009-04-29 @ 16:26:25
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback