2009-04-21

God morgon/lunch bloggen!

Jag har sovmorgon som vanligt. Det är så skönt att börja vid halv 3 samtidigt som det är riktigt frustrerande. Varför kan man inte klämma in typ 2-3 lektioner/dag så att man kunde gå i skolan varje dag men inte så överdrivet länge. Jag borde egentligen inte klaga, för jag trivs ju faktiskt rätt bra med mitt schema, bortsett från att jag slutar vid fyra på både måndagar och tisdagar numera. Dessutom hade jag gärna velat sluta lite tidigare på onsdagar också då jag slutar vid tre. När jag slutar vid tre så betyder det att jag missar min buss som går då och får vänta i 45 minuter på nästa för att sedan komma hem vid halv fem. Inte kul alls faktiskt! Men, jaja, skolan är snart slut och nästa termin lär mitt schema förhoppningsvis bli bättre.

Idag vaknade jag vid tio. Det var otroligt skönt! Jag har inte vaknat så sent på flera veckor och jag behövde verkligen sova ut! :) Så nu är jag på lite bättre humör. Men att min dator och tv inte fungerar som de ska gör mig fortfarande arg!!

Nu ska jag inte sitta här och komma på saker som gör mig arg, det är ju faktiskt fint väder och jag har ju rolig läxa att göra.... Så ha det så bra idag! Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback