2009-04-19

Hej!

Idag är en sådan dag då jag inte känner för att göra någonting, samtidigt som jag känner för att hitta på en massa saker. Riktigt irriterande med andra ord. Men egentligen så vet jag exakt vad jag vill, jag vill att det ska bli sommarlov så att jag kan sluta tänka på skolan för en gångs skulle. När jag försöker göra ingenting är det nämligen det första som poppar upp i hjärnan. Har jag mycket läxa nästa vecka? Har jag "riktigt" idrott imorgon eller är det bara teori? Jag vill inte tänka på allt det där!

Igår hade jag och lillasyster minimini det bra när vi var på shoppingrunda. Jag hade bestämt mig för att jag behövde ett par ljusa jeans och det blev det också. Så nu känner jag mig lite mer redo för sommaren.

Föresten är jag sur på min dator (och tv) för tillfället. Det är något flash som inte är installerat på datorn, men hur många gånger jag än laddar ner det så är det ändå inte installerat!! Till och med pappa har hjälpt mig, men det funkar inte.
Sen är det min tv också. Ibland när jag ser på den så knastrar ljudet riktigt mycket så att det tillslut stängs av automatiskt. Alltså vad är felet?????? Så är det inte på den andra tv:n som vi har i vardagsrummet!

Nu ska jag sticka! Mamma ärvde en massa garn så jag ska kolla vad det är för något intressant och sen hitta någon beskrivning på internet. Det blir kul.

Ha det bra i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback