2009-04-16

God morgon!? Det lät otroligt fel, för jag har varit vaken sen 6-tiden. Det får bli hej istället. :)

Jag är sjuk. Feber, ont i halsen... Tråkigt, för det är verkligen inte kul att vara hemma och uggla när man kan vara ute i solen (fast det blåser ju rätt mycket ute, så det kanske inte är någon höjdare att vara där heller).

Idag har jag en matteuppgift som måste göras. Vi har fått i läxa att göra en statistisk undersökning. Min går ut på att gå till parkeringen och se vilket bilmärke de olika bilarna har och om färgen har något med märket att göra. Eh, kul? Nej. Men det måste göras och det måste göras bra om jag ska ha någon chans att höja betyget.

Ha det bra i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback