2009-04-14

God morgon!

Gårdagen avslutades med familjefilm från mammas och pappas bröllop! Den filmen är verkligen rolig att titta på, hihi, så romantisk och en så rolig släkt jag har. Filmen börjar i en buss där alla pappas syskon och respektive + barn övar på en låt som de ska framföra senare under middagen. Den är riktigt bra. Både filmen och låten alltså.

Jag vet inte om jag är sjuk idag eller inte. Jag har i alla fall ingen feber, så jag tänker gå till skolan (som inte börjar förrän klockan 14:20). Dessutom vill jag verkligen inte gå här hemma hela dagen, för båda mina systrar är sjuka! :P

Jag borde kanske sminka mig och laga mat så att jag hinner med bussen som går om 2 timmar, hehe. Jag tycker verkligen inte om att stressa. 

Hoppas ni får det bra i vårsolen idag! Kramkram!


Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppas du får en fin dag även om skolan är igång! :D Eller du kanske gillar skolan? :D

2009-04-14 @ 12:51:19
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback