2 dagar kvar

WIIIIIEEEE!!! JIIIPPPIIIEE!!!

Ni kanske undrar varför jag skriver såhär. Men för er som vet att Twilight kommer ut på dvd den 29 april kanske förstår exakt varför jag just skrev som jag gjorde. Men, jag konstaterade ju för någon vecka/dag sedan att jag inte kommer ha råd med den då. Jag hade planerat att jag skulle ha pengar till den, men inte ens nu när den är på extrapris hos Elgiganten har jag råd. Lite surt, men om jag har tur finns både extrapriset och filmen kvar till helgen, då jag har pengar igen. Nu får jag bara hoppas att inte hela Skåne har fått för sig att åka och köpa den på onsdag för då lär det ju inte finnas någon kvar till mig när jag väl har pengar.

Twilight Drama: Inspelningen stoppas!

Bild: http://www.posh24.se/robert_pattinson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback