Weekend i Bohuslän

Hej!
Jag får be om ursäkt för att jag inte har skrivit något här i bloggen under helgen. Jag har nämligen varit i Bohuslän och campat.
Vi åkte i fredags, då vi tog en sväng förbi Ge-Kås. Där hittade jag lite fynd. 2 par jeans, 2 "koftor", 1 t-shirt och en jättesöt pyjamas med nallar på!! Låter kanske lite töntig, men den är jättejättesöt!!

Passade på att köpa lite bra-och-kul-att-ha saker på rean. I Fjällbacka köpte jag 1 blyertspenna, 1 pennvässare och 1 konstig liten mini-tvättklämma med en nyckelpiga på.
I Smögen köpte jag en liten fiskmås, som jag tänkte skulle påminna mig om alla fula fiskmåsar som fanns där. Haha.



Avslutar med denna fina bilden. :)
Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback