Tre dagar i Stockholm

Igår klockan 19:46 stannade tåget på centralen, och jag var hemma i Skåne igen. Hur har jag då haft det i Sveriges huvudstad? Jo, det var faktiskt rättså tråkigt. Kallt.

Mina dagar i Saltsjöbaden

Maten var kall och äcklig varje dag, man fick lära sig att utan en ordentlig frukost överlevde man inte dagen.

Vi gick i skolan från 9:00 - 17:00! Hemskt. Gjorde två arbeten som vi sedan redovisade inför de andra.

Huset vi bodde i var iskallt och skolbyggnaden stank. Det var ändå rättså fint, och det fanns ett 8 meter långt teleskop. Det var häftigt att se, men tyvärr var det inte stjärnklart någon av dagarna, så vi fick inte chansen att titta i det.

Första dagen gick vi till affären. För att komma dit var man tvungen att gå igenom en lerig skog på hala klippor. Stället vi bodde på var helt öde!!!! Det låg högt uppe på ett berg!

Vi fick inte ens åka in till Stockholm, vilket jag tyckte var dåligt. Men vi fick i alla fall veta lite om Stockholm tack vare busschauffören som körde oss till centralen när vi skulle hem igen. Han berättade om olika "kåkar" och annat kul.

Jag gick och la mig ganska tidigt båda nätterna. Ungefär vid elva + och 1-2 tiden den andra natten.

När jag kom hem igår var jag jättetrött, tror jag. Sov i allafall från 22:30 till klockan 11:30 idag, då jag vaknade av att min syster SPELADE PIANO! :(

Nu är jag ledig resten av veckan, vilket jag lär behöva.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: bella

huuuh, friidrott är så hemskt! haha..men sån är jag.

vad gillar du mest med det då? vilka grenar..

2008-09-11 @ 17:10:32
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback