Torsdag

Heej! Har knappt haft några lektioner idag. Först basgrupp & sen håltimme + ph-samtal. Efter det historia, håltimme, lunch, håltimme & samhäll. Känns lite onödigt, men jag fick gjort lite läxor under håltimmarna. Nu har jag bara matte och den där dumma jobbiga antika dagboken kvar! Måste verkligen göra det nu, men jag orkar inte! Nä, jag måste tänka positivt. "Åh, vad kul det ska bli att göra läxor" :) ....

Ska äta mumsig mat idag igen. Chicken fahitas (vet inte hur det stavas) + en massa ostdipp <3 . Åt det igår också, men jag får aldrig nog av det!

Jag måste verkligen köpa ett pennskrin. Min penna blir helt misshandlad, av mig.

Nu får jag väl ta och "hugga tänderna i antiken". Haha. Ha det bra!
Kramar!

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)   - en massa glada gubbar! :)

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

Fin blogg du har =)

2008-09-18 @ 18:43:50
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback