Tjoooheej

Haha, hejsan!

Hade bara 3 timmars mattelektion idag.. så nu är jag hemma igen! :) Fatta hur härligt det är. Att sluta 11:40. Fast å andra sidan så går min buss 11:38, och det betyder att jag måste vänta i en HEL timme på nästa! Men det går bra.

Idag tänker jag bara ta det lugnt och samma sak gäller hela helgen. Bara äta godis och se på tv. Jag är verkligen helt slut! Orkar knappt hålla uppe ögonen! Och det kan jag tala om, att det händer INTE ofta.


Jag har redan blivit hungrig trots att jag åt för typ mer än två timmar sen. Vill ha mackor med honung och ost! (alltså inte tillsammans utan typ 10 med ost och 10 med honung).


Får väl ta och avsluta nu. Haha.
Ha det bra!
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback