Stockholm med reflex

Hejsan!
Vet ni var jag ska på måndag?
Svar: TILL STOCKHOLM!
Det ska bli riktigt kul, åker dit med skolan för att gå i skolan där i tre dagar (mån-ons) så då får ni vara beredda på att det kommer bli dålig uppdatering av bloggen.
Jag vet inte så mycket om vad vi egentligen ska hitta på där än, men vi ska till Saltsjöbaden och vi kommer vara ute i skogen där det är så mörkt att man måste ha reflex med sig! Helt seriöst, det stod på packlistan!

Nu ska jag berätta en hemsk sak.... Jag är verkligen sämst på att packa. Om jag ska vara borta i tre dagar kommer jag ta med mig fler än en stor väska fylld med kläder! Haha, jag tycker om att ha lite och välja mellan.... men om jag kommer med så mycket kommer de andra börja undra, så jag får försöka packa smart......

Nu ska jag kolla upp det där stället där vi ska bo!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback