Snart skola

Godmorgon alla morgontrötta människor!
Idag börjar jag skolan klockan 10:25, men jag har sån himla otur att bussen går 8:56. Nästa går typ en timme senare, och det hinner jag inte, för då kommer jag försent!
Jag gick upp tidigt idag ändå, trots att jag har sovmorgon. Jag tycker nämligen att det är mycket mysigare att ta det lugnt på morgonen än att stressa. Fast å andra sidan brukar jag stressa..... Hann till och med platta håret idag, och sminka mig läänge! Det har jag inte gjort på länge!

Nu har jag ett jätteproblem, jag vet inte vad för tröja jag ska ha till mitt linne.. Tror det blir min lilla mini-tröja.. vet inte vad det heter, men förmodligen blir det så.

Jag har lite kvar att göra, så nu måste jag avsluta detta lilla inlägget!
Ha en jättebra dag allihopa nu!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Godmorgon :)

Kommer starta en tävling på bloggen senare idag, håll utkik :)

2008-09-03 @ 09:37:10
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback