Övning ger färdighet

Innan klockan 10.00 får man inte spela musik i vårt hus (bor i radhus), för då stör det grannarna. Därför satte jag mig och började spela gitarr vid 11, och sedan piano när jag tröttnade på gitarren. Jag har börjat lära mig für Elise.. och det går väl ganska bra. Den är så lätt i början men sen blir den LITE svårare. Fast den är fortfarande väldigt lätt. Men jag vill lära mig den, så det är bara att öva.

Usch, har inte börjat med packningen än... och jag glömde min blomma i vattnet så jag tog upp den för typ 5 minuter sen. Det är meningen att den ska stå i vatten ca 10 minuter, men av någon konstig anledning brukar jag alltid glömma bort den och komma på att den står i vatten när det har gått typ 2 timmar.


Får väl ta och göra mig i ordning nu istället för att sitta här och blogga. Har fortfarande pyjamas på mig. :P


Mina supersöta pyjamas-byxor, köpta på Gekås!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det visste inte jag heller. Jag satt på tåget till Lund och hade inte ens valt låt! Först var det bara tänkt att min kompis skulle sjunga men sen sa hon att hon inte våga och då kändes det olönt att vi hade tagit oss till Lund utan att söka så jag tog mod till mig och sökte! :D Det var en askul upplevelse :P Jag ångrar det inte ett dugg :P

2008-09-07 @ 14:13:05
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback